vägra sova

åh snark va trött jag är. Tiden bara rusar iväg. Inte lätt att få allt att gå ihop med två barn i olika åldrar. Men det går rätt bra ändå tycker jag. Igår va jag och J-E på bio tillsammans och barna va hemma med mommo och moster och det gick super bra. Lilleman va dock vaken när vi kom hem och ville ha bröstet på en gång men annars hade det gått bra vad jag förstår. Dock ville han kolla hela natten att det fanns på behörigt avstånd. Så han vaknade ofta och ville bara kolla att brösten va där för nappen vägrade han att ta. Han ville bara suga ett två sug sedan somnade han och va nöjd. Så idag när det va dags att gå upp så kände jag att jag va inte alls lika pigg på det men man är ju tvungen. Dessutom så slog lilleman till att bara sova ca en timme dag tyvärr så han har varit på ett strålande humör eller inte. Eller han har ändå varit på rätt bra humör. Men nu sover han i sin egna säng. Han har i både dag och igår ätit nötstek, potatis, sås och morot. Det älskar han verkligen. Det bara slinker ner i magen kan jag lova. Annars så tar vi det lugnt med maten för hans del. T har varit på sin simning och det gick jätte bra. Hon ska ta en extra simlektion på onsdag så får vi se. Hon ska även tävla på lördag och det ska bli spännande. Nu ska jag bara softa framför tv:n för imorgon är det osteopaten och ENSAMTID!!! annars har vi lite ärenden att göra innan jag ska iväg på behandlingen. Så full fart framåt å ingen vila. Så nu stänger jag ner bloggen för idag för att bra softa. tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0