Utkast: Nov. 13, 2013

Skicka iväg T till skolan hon hade lite tur idag att mommo ringde och började sent så att hon kunde få lift till skolan. Så det va inge problem. Hon kom upp och iväg åt en gottebulle till frukost. Jag och lilleman låg och tittade lite på datorn innan vi tog en förmiddags lur tillsammans. Det är så otroligt mysigt att ta en tupplur tätt ihop sådär på dagen. Annars har jag och lilleman inte gjort så mycket mer än det vanliga. Tvätt, mat och bakning, vart även en tur till alva för att lämna en massa kakor ifrån dopet. Skönt att bli av med dom och få lite bättre plats i frysen. Ikväll va mamma å pappa här på mat och T följde med mamma/mommo i ladugården och dessutom sak hon sova där. Helt frivilligt ville hon åka med i ladugården och självklart ska hon få göra det som mamma/mommo inte hade något annat planerat. Lilleman sover och vi andra ligger i var sin soffa. J-E i köket och jag i tvrummet då vi inte vill se på samma program. Snart traskar jag till sängen eller efter bonde söker fru. Imorgon är det musiklekis och psykologen som gäller. Så det är inte bara att ligga på latsidan denna vecka.men det är skönt med lite lugnare veckor då nästa vecka är fullbokad. Nej fixa kvällsfika innan pausen är slut. hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0