jobbig natt å lugn dag

natten va tufft då lilleman ville ligga vid bröstet fastän han inte va hungrig utan för att han hade ont i magen. men vid åtta tiden så lossnade proppen och även hans humör vart bättre. efter vi hade vilat/sovit så kickade vi igång dagen. Vart storhandling en snabbis till mommo och hem. fick för mig att baka tekakor så det gjorde jag smidigt som lilleman tappade humöret. Men en liten sats vart det å oj vad gott det vart. vart även en promenad i mörkret medans maten va i ugnen. T har varit i skolan och där har det tydligen varit lite små tjafs men avvaktar innan jag gör något. Nu ligger båda barna och jag sitter i köket med en kopp te och ser på tv innan det blir sängen. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0