en dag som bara försvann

åh vart tog denna dag vägen? Ja för det första så sov jag väl bort förmiddagen. Det gäller ju att passa på när pappan är hemma och umgås med lilleman. skickade iväg t med bussen och gick sen och sov igen efter lite amning. När jag vaknade va det dags att amma igen innan middagen skulle fixas. lagade pytt i panna utav det som fanns kvar av maten sedan igår. Är så jäkla duktig ibland om jag får säga det själv. Sen vart det faktiskt lite vila innan vi for till hemse för att handla det sista till kvällsmaten. färsk fisk fattades nämligen. ikväll lagade jag en mjölkfri fiskgratäng ett recept jag hittade här http://vildaviransmjolkfria.blogspot.se/2012/05/fiskgratang-med-rakor-och-dill.html?m=1 den va riktigt god. Dock har jag v ju ingen fiskfamilj men dom får stå ut ändå. t åt tillsist hon med. Hon tyckte dock inte om såsen. men men dom lär få smaka det fler gånger kan jag lova. ja som sagt många knop har jag då inte gjort idag. Nu ska jag bädda ner mig i sängen. kallt i lägenheten har vi då pannan har gått sönder. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0