2013

Tänkte börja blogga igen när jag har lust. Blogga för att lätta mina tankar och funderingar. Mycket har hänt sedan jag skrev sist och jag har inte gått tillbaka för att läsa utan det är frivilligt och jag orkar inte lägga någon vikt i det som har skrivits innan och inte utan jag börjar här och nu.
 
Lite uppdatering:
 
Vi är dock inte bara tre i våran familj längre utan vi har fått en mini T också eller som jag brukar kalla honom lilleman eller våran lillekämpe. Ja för en liten kämpe är han allt. Han hade en tuff start och har fortfarande tufft ibland men det har blivit betydligt bättre. Stora T har blivit storasyster och hela 10½år. Hon har inte träffat sin s.k. pappa på 8månader hon knappt prata med honom heller så det lägger jag ingen vikt på just nu utan det är som det är. Döm mig inte för det utan det är HELT hans beslut och förlust och inte min eller någon annans. Som man bäddar får man ligga. Som det är just nu så ser T J-E som sin fadergestalt och det är han som ställer upp för henne 110% och det är han som finns där när ingen annan gör det. Nej våran familj har helt enkelt blivit en super familj som har varit med om mycket på kort tid så därför ska jag nu börja blogga för att lätta lite. så följ med eller stanna kvar välj själv. jag kommer inte blogga varje dag kanske men ibland kan det ske så att det kan komma två inlägg och som sagt det är mina inlägg med mina tankar och åsikter. Det är helt frivilligt att läsa men läser du så vill jag att du inte går och snackar om det sen utan det du läser här stannar här eller så tar du det med mig för jag vill inte höra något om det på stan sen.
 
tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0