t å hennes helg resa

Då va denna dag strax över å T är på g hem efter umgänge med sin faster å kusin. Pappan å hans tjej har tydligen varit där med. Men han är mer intresserad utav flickvännen han träffar.varje dag än av sin dotter. Men det är j bara.han som förlorar på detta. Den dagen hon ser vem hanär och slutar försvarar honom så tror jag inte att det kommer va så mycket mer tyvärr. Får se när.dom ses nästa gång. Inget är inplanerat som det är nu utan vi avvaktar och.ser hur länge det går innan han ringer mig för att bestämma något. Tar han det via T denna gång så tar jag upp det med honom att han ej får göra det. För hon blir bara besviken när det inte blir som man tänkt sig. Men men nu är hon på båten å strax åter på ön. Kommer till oss imorgon då hon får.sova.hos mommo i natt. Imorgon har hon egentligen träning men den får hon hoppa för hon har tydligen blivit f örkylddär uppe så.det.blir bara kyrkan för henne imorgon. Hoppas på fint väder då vi ska grilla med kyrkan. Vi måste också börja plocka bort i tvrummet som mamma ska tapetsera under påsken å j-e jobbar fram tills vi åker på torsdag. Å snart dags att packa också. Jag ska ju vara borta i 1 1/2vecka så det är ju lite att.ha med i klädväg om man säger så. Men nu tänker jag sova. Stänga av mobilen. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0