söndag å sista dagen på helgen, lovet och umgänget.

Ja så har äntligen söndagen kommit. vet inte sedan när jag längtade efter en söndag. Men idag har jag bara längtat tills allt skulle va över. Dagen började med att T ringde sin faster vid kvart i 9 ungefär. får svaret när jag frågar vad som bestämdes att dom skulle komma om en liten stund. klockan strax efter tio ringer T igen och då ska dom bara fixa det sista i stugan. vid kvart i tolv ungefär ringer fadern till mig när jag är iväg och lämnar syster och frågar om vi är påväg till badet. Svarar att det är jag inte som vi inte är hemma ännu utan han får ringa hem och bestämma med T. Det bestäms att vi ska möta upp dom vid badet. Detta görs. dock så är vi lite tidiga när vi kommer dit. Står på dörren att dom öppnar dörren för oss som ska familjebada klockan ett. säger till T att hon kvar ute i det underbara vädert och vänta som man ska göra. Dock stannar den andra familjen kvar inne på badet. Ja ja deras bekymmer. men sen försöker dom få in T dit också. jag förklarar att man får inte gå in förrän klockan ett. men dom ville bara värma sig dock tyckgte inte jag att det va något kallt ute utan bara ett underbart väder. ja ja i badet kom vi men han betalade inte inträde (okej vi har badkort men han ska erbjuda sig i ella fall som han har umgänge) vi får nästa tvinga T att va med dom i badet hon vill hellre va med oss. När flickvännen till pappan har duschat klart hon badade ej så gick pappan och pratade med henne istället fastän han höll på att spela boll med T. ja ja bara hans förlust tillslut hade jag tröttnat på att bada och sen förs jag också en massa. Så jag klev upp. T ville då att J-E skulle va kvar i badet fastän både farmor och faster men även pappa å kusin va kvar i vattnet. Jag duschade å ångbastade i lugn och ro. gjorde mig klar och T kom upp frivilligt eller om dom hade sagt till henne vet jag inte. när jag va klar gick jag ut och satte mig i väntan på dom andra. T kom ut och då satt även pappan med flickvän där men han va så upptagen så att T fick pengar utav mig istället fastän återigen är HAN som ska betala som det är umgänge. Sen säger T att hon har sagt hejdå till alla vet inte om hon har gjort det eller inte. Menjag gick ut i solen och då kom hon efter. det spelade ingen roll vad vi sa så skulle hon promt åka så det gjorde vi. Äntligen va allt över. jag som har försökt göra allt för att få det att fungera så bra som möjligt. men men det är inte jag som bara fick träffa henne 2½ timme idag utan det va dom och endast deras fel. Vi åkte till stan och köpte oss en liten grill att ta med oss på utflykter osv. Sedan åt vi för att sedan ta oss hem. J-E har åkt iväg på träning i klinte med herrarna. han ska se om hans kropp orkar detta. själv så blir t och jag hemma då hon somnade i bilen hem och är trött så gör vi så lite som möjligt och jag säger så lite som möjligt så slipper vi ta all skrik och grejer som blir när hon är trött och missnöjd. Imorgon är det vardag igen och jag ska träffa sjukgymnast och osteopat sedan får vi se vad som händer. T ska i skolan å så även J-E han börjar med sitt uppdrag imorgon också så han kommer hem sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0