ggrrrr arg irriterad å jag vet inte vad....

grrrrrr jag vet inte vad jag ska ta vägen. är så fruktansvärt irriterad just nu. VARFÖR tar man med sig flickvännen när man ska träffa sin dotter?! Ja det är okej om man ägnar tiden åt barnet ändå men så är det inte i detta fall utan max 20min på 2 timmar ungefär va vad pappan umgicks med barnet. REsten utav tiden va han i en privat trägård och satt på sandlådan och rökte med flickvännen eller jag vet inte om han rökte men flickvännen gjorde det i ella fall. Ja varför???? jag blir så fruktansvärt trött trött trött på detta. Så just nu kokar jag för fullt.. å sen har dom mage att skicka in barnet å fråga mig om barnet får sova över... hm det är faktiskt en sak som dom vuxna måste ta med mig först innan man frågar barnet. grrr ja barnet vart väl besviken på mig men jag vill inte utsätta mitt barn för detta. Speciellt inte vår vardag som vi börjar få fungera. JAg blir så fruktansvärt trött på att man inte pratar med den vuxna först. Å ska man träffa barnet så ska man väl träffat barnet och inte springa iväg eller? Å dessutom röka när barnet har haft det jätte jobbigt med astman den senaste tiden. Fick till svar att personen röker ju ute......ja men det sitter ju fortfarande i kläderna tror inte att personen har tvättat sig och tvättat sina kläder innan personen går in till dom andra. Det där med att barnet skulle följa med hem hade jag också funderat över hur dom skulle ta sig hem tanke på att dom va fem personer och dom har bara fem platser i bilen. hm hm hm.... å får jag reda på att mitt barn inte sitter klokt och fast i bilen så kan jag säga att då är det SLUT åkt med denna familj. slut. det kommer inte ens finnas något undantag faktiskt. utan där ger jag mig inte en tum. Undrar hur hela denna helg kommer att sluta. om dom redan har råkat i luven på varandra. men är dom inte här innan klockan tio imorgon så far jag å barnet först på smyckesmarknad å sedan på barnklädesmarknad. så de så... inget kan stoppa mig.. nu är jag lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0