%&%#¤%#¤%&"¤&¤%/&¤%//#&%¤

ja en massa j-vla ord 'å en massa ilska och frustation m.m är det. Blir så arg ledsen och besviken. Dagen började med att T ringde sin faster vid halv nio ungefär. Ja dom ska bara äta färdigt sin frukost och sedan komma. Hmh hm hm jo visst. T ringer sin far vid strax efter tio då har han + flickvän precis vaknat. strax efter ringer fastern och det bestäms att vi skulle ses nere i klinte vid konsum. men när vi kom till konsum en kvart senare så hade dom inte lämnat sitt boende ännu. T ville stå kvar vid konsum men jag sa nej du får inte stå här själv utan du får följa med oss och titta. Efter ett tag så kom farmor, faster å kusin till smyckes grejen. farmor betalade t;s smycken och vi bestämde att hon fick följa med dom om hon fick sitta fast i sin stol eller kudde. fastern sa att kusinen fick sitta i hennes knä eller något. Ja ja deras bekymmer bara mitt barn sitter fast. Vi bestämmer också att dom ska va hemma senast sex. Vi far vidare på vårat och har haft en mysig dag tillsammans bara vi två vuxna. När klockan blivit sex så inte ett samtal eller ett barn hemma. klockan passerar sex en bra bit 22minuter så kommer dom. Tar emot T å hon går in. Säger då att det skulle ha varit bra om dom kunde höra av sig om dom vart försenade så att jag vet. Då vart Farmor arg och höjer rösten och säger att 20min är väl inget. Då säger jag att jag tycker man kan höra av sig även om det bara är 20min. Å det är ju inte första gången utan detta sker varje gång. Eller jag sa att det är inte första gången utan det sker ofta. Då säger farmor men hur mycket är vi här?! nästan aldrig svarar jag. men detta med tiden va det senast om i julas då vi hade bestämt senast kvart i sex på ett ställe. men då fick vi tillslut hämta henne på ett annat och inte ens där kom dom i tid utan vi fick vänta ett jätte bra tag. ja ja jag fick mig en skopa så att jag tål. DEt värsta va att T sedan fick ett utbrott om att jag bara hatar dom osv. att jag inte vill ha dom här. hon skrek å tårarna forsade hon talade om att jag inte behövde göra detta. Ja ja jag är sämsta mamman ever.... men jag tycker att man kan slå en signal när man är sen. vi får väl se om det kommer någon anmälan snart eller inte. Men jag skriver loggbok nu och kommer skriva upp varje gång dom ringer eller T ringer. Hur ofta det är umgänge och hur länge och hur det fungerar. Allt kommer jag att skriva ner så att jag kan lägga fram hur det ser ut. jag ska även ringa telia imorgon och se om man kan få ut listor på ett visst nummer som ringer till en om det går att se hur ofta och när det rings. skulle va intressant faktiskt. hoppas att det går. Skulle va bra att ha som stöd. Men det här med att komma i tid gäller ju även när man har bestämda umgängestider osv. man måste ju kunna passa tiderna även där. så vi får väl se vad som sker. ta en dag i taget. men snart är helgen över och vi kan återgå till det normala igen. Längtar till påsklovet så att vi kan komma ifrån lite och få tänka på annat och kanske även gosa lite bebis. å sen träffa dom bästa brudarna för en trevlig kväll å natt å dag. ska bli riktigt skoj att göra något annat å då göra det som emma och endast emma och ingen annan som mamma emma, sjuka emma eller sambo emma utan helt enkelt emma. Jag känner att jag behöver få va bara jag. SÅ jag tackar så gladeligen ja till Annas förslag om att gå på bio! så skoj att göra något annat. hoppas att det redan blir till helgen så att jag får göra något annat. skoj skoj. nej huvudvärken är på topp så jag ska gå till köket å ta mig en tablett.hej svej!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- Elias och Liams mamma

Fy så jobbigt när inte umgänget fungerar. JJa de med tider är viktigt att följa. Har man sagt en tid och blir försenad så ringer man. Även om de bara är 10 min

Skulle också vara vansinnig om inte tiderna följs.



Stå på dig Emma och de är nog bra att skriva upp allt så att man har de nerskrivet ifall de skulle tas upp av familjerätten eller nåt.



Kram

2012-03-04 @ 12:49:24
URL: http://minbebis.com/blogg/2pojkarochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0