brödbak och en tjej som mår bättre!

Ja idag har vi en tjej som startade dagen med ½portion havregrynsgröt med äppelmos och havremjölk. Allt slank ner i magen. Idag är hon mycket piggare än igår även om lunchen idag inte vart så mycket men en liten portion köttfärssås och spagetti fick hon i sig. Så nu fortsätter vi med att köra önskekost även om det inbland kan bli lite tråkigt. hade tänkt mig kyckling ikväll men då va det en som ringde ifrån sitt jobb och sa att han funderade på att se innebandy endre emot mora. så ja då blir det ju bara thuva och jag så jag får väl se vad vi hittar på för något vad hon vill ha. hade som sagt planer på kyckling och planer på att grilla filérna men vi får se vad som sker. Thuva är som sagt piggare och det känns skönt även om hon fortfarande dricker jätte dåligt och knappt varit på toan idag så har hon inga andra utgifter idag. Så nu håller vi tummarna att det är över för denna gång. Hon pysslar med en massa i tvrummet, hon kom precis och vill ha mellis så jag får fortsätta att skriva om brödbaket i ett annat inlägg om ett tag. puss å hej! nej får skynda mig rejält nu för hon tjatar å gnatar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0