väntans tider......

sitter i stan och väntar på att affärerna ska öppna så jag kan inhandla leggings å kofta till thuva. Sitter också och väntar på att fk ska ringa så att jag kan få svar på om jag blir fortsatt sjukskriven eller inte. Det tär lite på mig men jag har modet uppe till fullo ännu. Jag håller tummarna att dom lyssnar på min läkare. Jag väntar också med spänning på att få besiktas odågan till bil idag. Jag hoppas verkligen att den går igenom. Det jag är osäker på är min dragkrok bara. Idag skulle moffa ha fyllt år. världens bästa moffa. Saknar honom något enormt. Mycket jag skulle vilja berätta, visa, fråga om. Han fattas oss något enormt. Saknaden är något otroligt ibland. Men jag vet att du vakar över oss ochnhar det bra där du är. Du har inte längre ont utan livet leker för dig. Men vi saknar dig ändå något otroligt. När jag går mina promenader så tänker jag ofta på dig. DU ÄR DEN BÄSTA MOFFA MAN KAN/KUNDE HA! nej klockan är slagen tio så det är dags att röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0