söndag å 3 juni

oj vad tiden går. Fast ändå så tycker jg inte att den gör det utan dagarna är rätt så lika och långtråkiga. Denna helg jobbar j-e så T och jag är ensamma. Igår va vi hos mamma hela dagen och idag började vi dagen med träning. T hade fotbollsträning och då passade jag på att ta en promenad då T inte va på bästa träningshumör. Hade jag varit kvar så hade hon bara stått där och tjurat. Men nu va hon med och jag fick min dagliga. Vårt ingen igår då jag kände mig off precis. Biverkningar utav medicinen till 100 illamående och magont. Men så är det. Hade det sist med när jag åt denna. Men trodde någonstans att jag nu bara skulle ta en jätte liten dos att det skulle bli bättre men nej. Å när man går å mår tjuvens så blir humöret dåligt. Går som en tickande bomb hela tiden. Trodde att sommaren hagde kommit förra helgen. Men kom och försvann nu är det bara några få grader varmt och blåst som tusan. Dom har hotat med regn hela veckan men inte mycket har det kommit utan det känns som höst utan regn. Dock skulle det inte förvåna mig om det kommer på tisdag då vi ska till kneippbyn med T:s klass på eftermiddagen och kvällen. men jag hoppas på lite mer värme och sol till dess. Annars har det inte hänt något speciellt. Jag går och väntar på att fk ska höra av sig men men ingen stress så länge Do godkänner min sjukskrivning. Min sjukskrivning gick ut i torsdags så just är jag mellan två stolar. Fast ska ju till läkaren på torsdag i veckan som kommer då får hon sjukskriva mig tillbaka i tiden och det brukar inte va några problem. T va och hälsade på sin nya lärare och klassrum i torsdags och oj vad hon längtar tills hon börjar där. Dom ska få bänkar och jag tror att det passar denna klass perfekt. Nej strax dags att fixa lite mat innan klockan blir för mycket. Det är en som ska i badet och i säng i tid. Ha det är:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0