sol och sommar

sitter här nere vid hamnen i Visby å njuter. Njuter utav lugnet, solen och min chailatte. Sitter i min "ensamhet" tankarna snurrar runt och funderingarna med dom. Man hör en och annan bil köra förbi någon turist som Pratar både svenska och tyska. Folk börjar samlas med sina glassar ifrån glassmagasinet. Då sitter jag här bara å njuter. Har en tid att passa om en stund. Men snart har jag också någon veckas semester ifrån allt med olyckan att göra. Det enda som kommer att va kvar är min sjukskrivning. Den har jag i nästan 1 1/2år sen utförsäkrad men detta behöver vi inte tänka på nu. Utan nu njuter vi utav den härliga bris och klarblå himmel i Visby hamn. T är hos gammelmommo och J-e är på anställningsintervju. T har idag sista dagen på fotbollsskolan. Hon verkar gilla det trots en rejäl stukad fot. Stolt som en tupp med sin svenskalandslagets tröja och kortbyxor. Idag avslutas det med vattenkrig. Annars härvid det bra. T åker på tisdag och J-e sommarjobbar å vad gör jag. Jag gör det jag är bäst på gör av med min älskings pengar och njuter utav solen. Njuter utav att kroppen trivs så bra i värmen. Så underbart. Nej klockan börjar bli dags att dra sig som vägarna är fulla utav turister så tar det sig lite längre tid att ta sig. Men ta tillvara på varandra å njut. Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0