sista söndagen innan sista skolveckan för terminen

Ja idag är det alltså sista söndagen innan sista skolveckan för T i tvåan. På torsdag slutar hon på fritids och på fredag slutar hon skolan. Hon längtar för varje dag kommer hon närmare resan till fäboden. Hon längtar tills hon åker. Igår höll vi på med mammas lamm hela dagen. Det va en låååång dag med klippning utav alla tackor. Jag skulle hålla koll och skriva upp numret på dessa bara då min kropp inte tål något mera. Dom andra fick springa och jaga. T åkte till min kusin på kalas istället då hon inte ville roa sig själv med lammungarna. Så idag har det varit en lugn dag. Endast T:s träning och då åkte jag hem till mamma och kopierade papper som kommunal ska ha imorgon. För imorgon är det stor möte och jag är sköt nervös över vad dom ska säga och göra. Men jag har gjort vad jag har kunnat mer kan jag inte göra. Men tankarna far runt i mitt huvud rejält just nu. Har planterat om lite tomatplanter idag. Men är trött och inte alls på topp. Hoppas på ett bra möte imorgon. Men hela dagen kommer va låååång då mötet inte är förrän klockan tre. Men vi håller tummarna att fk är bra och att pa är upptagna. Å hon på fk vill inte ha med den nya chefen och det tycker jag är bra då jag inte har en aning om vem det är. Hon känner inte mig och ska då inte heller uttala sig om något. Nej nu ska jag kolla vad den lilla gör. Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0