regn, sol, regn, sol.....

ja idag är det riktig svensk sommar. Solen skiner och nästa sekund regn. Regn har det varit sedan igår och det blåser som tusan. Va ute på en promenad nyss men det fick bli med regnjackan på. Gick till korna och kollade dom sedan hem igen. Skönt va det trots blåsten. Annars har jag inte gjort mycket idag. T åkte med båten idag så nu är vi barnfria fram till den 12juli ungefär. Får se vad vi hittar på då. J-e ska ju jobba en massa så jag hoppas att det blir lite sol och varmt så att jag kan åka till stranden och sola lite. Imorgon ska jag till en sjukgymnast för att se om hon kan göra något åt min huvudvärk. Tänkte se om badet också är öppet så att jag kan ta en tur dit. Måste även till mommo för att hjälpa henne med räkningarna. Snart kommer j-e hem ifrån jobbet. Vi har inget planerat och vädret är inte det bästa så vi får se vad vi hittar på. Fixa lite mat kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0