midsommardagen

Ja idag är det midsommardagen 2012. Vädret är inte tipp topp men det blir bättre för varje timme. J-E jobbar så jag å T roar oss själva. Vi har varit en sväng på agility och sett Matilda och Siri nolla ett lopp och komma trea. Innan vi kom så hade dom kommit tre dock med 5fel men en pinne vart det. Duktigt! Nu sitter vi hos mamma och T "leker" lillbonde. Killingarna har fått mat och nu leker hon med hundarna. Dock blir det hemgång snart så att vi kan komma hem och laga lite mat. Men hon gillar att va här mer än hemma för här kan hon hitta på en massa saker och leka med djuren. Hemma blir det mest dans och lite lek med bollarna ute eller framför tv:n inne. Men jag skulle vilja åka hem snart men ännu har vi inte samma åsikt kan jag säga. Får se vad T och jag hittar på sen för J-E jobbar till kvart över nio ikväll så vi är ensamma hela dagen. Imorgon ska han också jobba men har för mig att det är inte så länge. Men men det ger lite klirr i kassan. Vi hade en trevlig kväll med mamma, mini syster och mommo. Lite segt att komma upp idag men det beror inte på att det vart sent igår utan att jag fortfarande lider utav min huvudvärk. men det är bara att kämpa på ändå och inte låta den bestämma. nej nu får jag se vad jag hittar på. ska se om jag kan få hem min kära dotter strax för magen börjar kurra rejält. Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0