vinst, motion, värme

Tjoho! Va det går. Ja vart ska man börja det händer så mycket just nu. Mår så otroligt bra just nu känner jag. Visst nacken och armarna känns men det braiga tar över så jag känner att jag har det bra Ändå! Kroppen mår så bra utav mina promenader och cykling. Jag försöker röra på mig varje dag. Å det är så underbart att jag har kommit igång. Jag har ju som mål att bli bättre att någon gång komma tillbaka till något arbete. Igår va vi i stan och kollade runt lite på folk. Fyllde i något papper och idag ringde dom också att jag vann. Så vi for in till stan och hämtade mitt pris och kollade lite till. Vi köpte också en ny grill igår. Så nu ska J-e grilla en massa. Gott gott. Dock lär det nog inte bli förrän efter semestern. Ja värmen ja. Det är åskvarmt så allt klibbar det va en urladdning i natt men tydligen inte tillräckligt utan det klibbar ännu. Skulle ha lagat mat nu ikväll efter cykelturen men orkade får bli imorgon helt enkelt. Nu ska jag bara softa i soffan i väntan på min sambo. Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0