Utkast: Jul. 23, 2012

Nu är sommarvardagen igång igen. J-e jobbar för fullt och idag leker t med en kompis. Själv har jag försökt baka lite bullar det blir dock där efter. Dom går nog att äta. Igår bakade jag vanliga kanelbullar och ett test med blåbärsbullar. Dock använde jag nog för mycket blåbär. Så dom vart lite kladdiga men vad gör det. annars lär det inte ske något speciellt idag. Funderade på att slänga ihop några maränger utav all äggvita vi har hemma. Får se vad jag orkar. Just idag känns kroppen helt okej. Undrar om det beror på att jag har tagit bort en sort. Skönt att man kan ha bra dagar också. Ska iväg till badet någon dag också och träna, ska försöka träna där minst en gång i veckan. Annars händer det inte mycket hos oss just nu. Vi njuter utav det icke sommarvädret som infinner sig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0