trädäck och träning

Ja nu har J-e gjort sitt älskade trädäck. Okej jag gillar det skarpt nu med. Hade dock velat lägga pengar på annat men det vart som sagt super bra. Tror dock att en tjej som just nu befinner sig på semester kommer använda det som dansbana. Men som sagt vi är nöjda. Det är vad älsklingen har gjort dom sista dagarna. Själv har tränat å tränat, går mina härliga promenader. Så underbart. Idag testade jag mammas cykel och har nu Cyklat jätte långt för att va mig och jag va inte ens anfådd när jag cyklade. Kunde prata med mommo samtidigt. Cyklade ca 1timme. Detta måste ju betyda att med mina promenader så har jag fått lite kondition. Skönt kan jag säga. Jag hoppas att min kröp mår bra imorgon. Har inget planerat p dagarna förrän på måndag då jag har osteopaten. Tänkte då klippa mig så att man är fin i håret när man ska på semester och barndop i dalarna. Ikväll vart det lite gubbar med grädde och egengjort te. Har börjat plocka min pepparmint och oj vad gott det är. Endast blad och hett vatten sen får det stå och dra. Smaskigt. Hoppas på att solen och värmen kommer nu. Solen har varit här idag men fy vad det blåser kallt dock. Strax sängen och imorgon blir det en ny sväng på cykeln om kroppen håller kanske även en promenad. Ha De!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0