firat min födelsedag

i eftermiddag har vi ätit tårtbakelser för att Fira min födelsedag imorgon och nu ikväll ska vi grilla. Dom senaste åren har vi varit nere i idre och ätit på pizzerian där men som det är idreyran och risk för mycket folk och fylla väljer vi att äta här uppe istället. Så elden är tänd och T:s potatis kokar på spisen. Hon är nu ute och duschar i det är"fria" så att hon är ren tills vi ska i kyrkan imorgon. Jag och j-e lånar duschen hos hans far innan dopet. Alla utom jag har varit och letat lammungar nu ikväll dom hade gått iväg på en längre sväng utan att komma hem. Men efter två timmar så hittades dom.annars har vi haft det lugnt och skönt här på fäboden i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0