det går bra....

Ja oj vad det går bra för mig nu. Kroppen är för visso lite trött och seg och öm idag men vad gör det? Jag mår så bra ändå så idag kan kroppen verkligen inte stoppa mig för att må bra. Jag försöker att tänka på annat även om det är svårt. Jag vill ju bara bli bättre och kunna leva så normalt som möjligt jag vill vara mig själv och inte den sjukskrivna och klagande personen. Nej fy har tröttnat helt på denna sjukskrivna person kan jag säga. Jag försöker träna och stå i mer och mer. Igår va jag till osteopaten även om jag vet att jag ska ta det lugnt efter så tänkte jag en liten promenad till korna kan väl inte skada. men fy säger jag va helt slut efter denna promenad.Det är kanske därför min kropp är lite off idag men men bara att kämpa på liksom. det kanske tar lite längre tid men strunt samma har ju ingen viktig tid att passa idag mer än affärernas stägningstider. Ska även till badet en sväng hade jag tänkt och träna lite. bestämde förra veckan med en person där om lite hjälp så jag hoppas att hon jobbar idag så att vi kan köra lite tillsammans. För nu jäklar.... Dock blir det nog en vecka med lite mindre motion nu när vi åker till fastlandet imorgon och en vecka framåt. Har inge större planer på att jag måste röra på mig hur mycket som helst extra än det vi gör ändå. kroppen behöver ju också vila och återhämta sig lite för att sedan kunna öka och orka mera. På fredag eller något får jag träffa min lilla älskling igen. skoj å mysigt. Men vet att hon har haft det bra på fastlandet i år har hon till och med pratat i telefon med oss och det är ju inte så vanligt. Hoppas att vädret blir mycket bättre än vad väderprognoserna lovar. För det ser mörkt ut på dessa. igår när jag va tvungen att fara till stan ja då hade vi super fint och varmt väder. Men idag ja va har vi då? jo super blåsigt, moln och ingen större värme ute. grrr idag som jag hade tid att ligga på stranden och roa mig själv utan barn. min sista ensamma dag för denna sommar. ja ja tur att T också tycker om att va på stranden så vi förhoppningsvis kan åka dit när vi kommer hem ifrån fastlandet. måste snart inta något i magen för den börjar bli hungrig. men så tråkigt att äta själv. J-E är på jobbet så jag är ensam hemma. börjar dock bli lite uttråkad har dock en massa som jag kan göra och vissa saker som jag borde göra men har ingen ork eller lust faktiskt. ja ja ni får ha det super så ska jag göra något vettigt som typ vända på mig och lägga mig på rygg istället för sidan kanske... ja vem vet vad jag hittar på.... tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0