Vinster!

Oj vad klockan springer. Ska strax gå å lägga mig. T ligger i sin säng tror inte att hon sover fastän hon borde men strax gör hon nog det. J-E sitter vid sin dator å kollar runt å själv har jag också kollat runt. Vann faktiskt två wiikontroller som jag ska betala imorgon. hoppas att dom nu fungerar till vårat wii å att vi har något spel som vi kan spela med dom. Annars så får jag väl sälja dom igen inte mer med det. har även slagit till å köpt en sodastreamer på "loppis" sidan på fb. Så nu slipper vi köpa en massa bubbelvatten å läsk. det är slut med det snart. eller läsk ska vi minska ned med ändå har JAG bestämt. Det ska bli mer vatten å mjölk i våran familj. Å läsk ska vi bara ha max. ha på helgen eller vi kanske ska ta bort det med å bara köra till fest å kalas å när man äter ute. Ja ja vi får se lär nog inte få med familjen på detta. Men som jag ska börja hos en dietist så måste vi faktiskt göra något åt våran mat å dryckhållning. Detta för att JAG behöver det mest men dom behöver också komma bort ifrån allt socker å skit. Men det kommer nog bli tufft men jag behöver som sagt detta så då får dom andra bara hänga på. Ingen mår bra utav att stoppa i sig en massa socker å skit hela tiden. IDag har jag även varit vid osteopaten så ikväll känns det som att någon har kört över mig med en bil. Men det känns så skönt att kroppen har börjat leva igen så jag står ut med denna värk. Å hon sa idag att jag kunde få mer värk ett tag nu när kroppen ska lära om så det är ju bara att bita ihop. Men det klarar jag ju så klart. Nej nu ska jag fixa allt inför frukosten imorgon å mina tabletter för ikväll. Fick ringa till sjukan idag å be om nytt recept. känns lite konstigt att ringa endoskopimottagningen för att få antidepressiva tabeltter. Man ja så är det faktiskt det är läkaren där som har skrivit ut dom till mig. Dom på psyk kunde ju inte hjälpa mig sa dom men tydligen kan en magläkare mer än dom. Så imorgon blir det att se om receptet har kommit in till apoteket annars så får jag hämta det på måndag då jag nu bara har två kartor kvar eller något å dom går åt fort som det är 3 tabletter per dag man ska käka. Äter dom på kvällen för att sova bort biverkningarna jag får. Ska se hur mycket klockan är när jag väl kommer ner i bädden om det är så att jag ska se en bit utav änglagård 3. ja ja god natt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- Elias och Liams mamma

Känner igen de där med läsken. Vi tog bort den och har den bara på helgen. Och vips så känner man sig inte uppblåst i magen hela tiden ( inte vi iaf ) Elias har blivit lugnare. Vi har tom tagit bort bubbelvatten. Man blir kolsyre beroende.



En sån skilldnad alltså. Innan kände jag mig uppblåst hela tiden. Men inte nu.



Lycka till

2012-01-13 @ 06:02:23
URL: http://minbebis.com/blogg/2pojkarochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0