tradera

ja nu är det kväller i vårat hus. Mötet är över å jag är hemma vid mina hjärtan igen. Den lilla ligger uppe i sin säng och sover efter en tuff dag i skola, fritids å sen till sist göra sin läxa. Men till sist så vart även matteläxan gjord efter lite protester dock. Hon hade kommit överens om att göra den efter kvällsmaten som va strax klar när hon kom hem. Detta bestämde hon med sin mommo så vad händer när mamman säger att det är dags att göra läxan efter maten. Jo den där bestämda tjejen säger att hon tänker inte göra någon läxa det spelar ingen roll vad mamman säger utan läxan ska hon inte göra. Å bestämt något med mig nej då hon bestämde att hon skulle göra läxan med mommo efter maten. Lite svårt då mommo faktiskt åkt hem till sitt. Men efter en stund med smäll i dörr så hamnade lillan vid sitt fina skrivbord och gjorde hela matteläxan utan några fler problem som skönt va. Men jag vet vad som skavde rätt rejält. Hon låg först i matteboken å vart stoppad fick inte räkna mer men sen så va det en annan tjej som räknade om henne där läraren inte stoppade personen å idag fick hon den andra tjejen ta hem sin bok å räkna dom sista sidorna å detta svider i min dotters ögon då det inte vart rättvist. Varför vart hon stoppad å inte den andra tjejen.. hm ja det är en bra fråga men inget som jag har några bra svar på. men men läxan är gjord å gårdagens läxa gjorde hon med frun så den vart också gjord. Imorgon ska hon i skolan igen å en tur på fritids som jag inte är hemma på eftermiddagen utan på behandling längtar sjukt mycket efter morgondagens behandling. Men ikväll efter jag kom hem ifrån mötet så har jag fastnat på tradera. Håller på att leta wiigrejer till min lilla älskling när hon fyller år. Men suck folk bjuder ju över mig hela tiden å jag har inte lust att lägga hur mycket som helst på grejerna som man också måste betala frakt. NEj utan jag vill ligga lågt om det ska va något annars så kan jag lika bra köpa nytt/ å i sverige om det skulle bli för dyra bud. men har faktiskt ett ledande bud på 2kr så det är okej + frakt dock är det en massa timmar kvar innan akutionen är slut så risken är STOOOOOOR att någon bjuder över. HAr även lagt ett annat bud på en annan sak där har jag också ledande budet dock lite dyrare. HAr lagt ett bud på en annan wiigrej men där har mitt maxbud förlorat makten två gånger så jag känner att det får va en stund. kommer jag ihåg när jag kliver upp imorgon å kollar vad budet ligger på då så kanske kanske jag kan lägga en tia till men inte mer för då blir det snart lika dyrt som att köpa på andra ställen som har lite mer säkerhet. Nej strax dags att sluta då jag vet att jag kommer att få lida utav att jag sitter uppe ikväll imorgon när klockan ringer. DEt är så fruktansvärt jobbigt å svårt att kliva upp på morgonen just nu när klockan ringer. känner mig helt slut å idag när det va bäcksvart när jag skulle upp å iväg med thuva. hoppas på lite ljusare imorgon. tänkte faktiskt ta det lugnt imorgon innan jag far till stan om ingen vill fika med mig innan behandlingen. får se vad som sker imorgon. men strax dags att inta min kära läkemedel å sedan förbereda frukosten tills imorgon lägga det som ska läggas iblöt i ett glas å sedan fixa mina "nya" fina tänder måste jag också göra! nej sitt inte där å uggla utan gör något nytta säge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0