Tandläkaren

Idag va det tandläkaren som gällde. Men först va det ju att försöka ta sig upp ur sängen. Ack va trögt å tufft det är på morgonen att komma upp. Mörkt å trist ute regnet stod som spön i backen. Men tillslut så kom T å jag upp ur sängen. För andra morgonen i rad har T faktiskt ätit frukost. Det vart en bakeoff vitlöksbaugett å ett glas jucie för henne å det är mycket för att va henne så tidigt på morgonen. Vi va faktiskt lata idag så vi tog bilen till bussen å glad va jag för det för när jag kom hem igen så regnade det på tvären. Pyssla en liten stund å fixa i ordning sig innan det va dags att fara till tandläkaren. Hos tandläkaren så försvann all tandsten så nu är man fin i munnen igen. Kostade inte heller så mycket visst hade jag lite rabatt men ändå. men nu klarar jag mig ifrån tandläkaren ett bra tag. Sen ´tog jag faktiskt en fika på bagarns fastän jag inte borde egentligen. Det vart årets första semla. Fy på mig. VA även på ett bankmöte med föreningen sedan till mommo. FK ringde mig också å det va inte riktigt så som jag å magnus trodde men det va ändå inget jag behövde oroa mig för heller just nu utan jag kunde bara se till att träna i lugn å ro osv. Så vi får väl se. Har fått mina gardiner klara också. har inte satt upp dom ännu som jag bara har tagit det lugnt sedan jag kom hem. Bara ätit lite mellis. Men ska snart börja med maten också så att den är klar när dom andra kommer hem. För vi måste äta tidigt som jag ska iväg på möte ikväll. har egentligen inte lust men man måste ju som att det är styrelse möte. Nej snabb vila lite till innan det är dags att göra en massa nytta. puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0