sol å promenad

Idag har det varit jätte fint väder. Efter att jag varit iväg på dagens aktivitet så va det hem å fixa käk till mig. Varma upp det vi åt i går sedan va det vila vila vila som att huvudvärken å nackstelhet kom. Efter vila så tog jag min kära bil å tog en sväng till stranden för en helt underbar promenad. Det va vindstilla å nästan inte ett moln på himmelen utan solen kunde lysa med sina underbara strålat. Å nästan helt ensam va jag. Dock va hörlurarna ifrån loka inget att hänga i julgranen. Måste leta reda på mina andra så att jag kan lyssna på musik igen i mobilen. Efter promenaden va det hem å vila å äta lite mellis å planera kvällsmaten tills dom andra två skulle komma hem. Ikväll vart det ärtsoppa med pannkakor som efterrätt. Efter detta vart det vila för mig igen då jag inte känner mig hundra. Börjar få ont i halsen igen. NEJ NEJ NEJ jag vill inte ha någon mer förkylning. J-E har pratat med Viasatt å dom säger nu att vi får säga upp det till den sista februari. Så detta hoppas jag är sanning nu så att det inte blir något mer problem med detta. Imorgon ska T leka med kompis å mamma å mommo ska komma hit å tapetsera om i vårat sovrum. ska bli så skönt. Vill bara få även tvrummet klart men det får vänta ett tag till. vi måste ju plocka ner allt å göra underarbetet men detta får vi vänta med i någon vecka till. T ska ju fylla år först å lite så. Imorgon är det sjukgymnasten för mig. Vi ska testa å försöka bryta min värk. Å detta hoppa ajg verkligen på då jag mår skit i min kropp. Ont ont ont gör det.nej nu ska jag se färdigt på tv:n sen kvälls grejerna innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0