semla

Nu har årets första hemmagjorda semla landat i magen. Den åts tillsammans med hela familjen framför Wildkids. Efter Wildkids åkte T i säng som vi kör ett fyrkantigt liv så kör vi samma tider på alla kvällar i veckan. Så att vi inte hamnar i fällan på söndagen att hon sover länge på morgonen på söndagen å kan då inte somna på kvällen som hon måste som att det är skola på måndagen. Jag har så klart broderat ikväll vad annars. Det blir inte alltid rätt det jag gör men ack så nöjd å stolt jag är över mig själv som gör det. Men strax ska jag gå i säng för imorgon har vi en massa planerat samtidigt vi egentligen inte har något. T ska leka med kompis så henne ska jag lämna vid tio tiden sedan ska vi plocka å måla å ha oss här hemma J-E å jag. Men jag får se vad min kropp orkar känner att den inte är som den ska men ja ja det bara att kämpa på för att på måndag är det osteopaten som gäller å vad jag längtar hoppas att hon kan göra något åt min "överkörda" kropp. men gör jag det i min takt så kommer det att gå. Vi får se vad vi mer ska göra imorgon. På söndag är det fotografering för lillan så då har vi fullt upp då fotografen kommer klockan tio. då ska det fotas tacosätande å sedan bär det av till Romabadet för att fota T när hon simmar, dyker å hoppar ifrån svikten. ska bli riktigt intressant hoppas att vi kanske kan få några utav bilderna sen om dom blir bra. Fotografen skulle ringa till roma å fråga om vi kunde komma tidigare när det bara är motionssim å fota så vi slipper alla barn när det väl är familjebad. Sedan funderar jag på att gå på bio frågan är bara vad vi ska se. Är lite småsugen att se Stig Helmer men frågan är om T kan tycka att det är skoj. Men det tåls att funderas på då det bara är fredag idag. Så i helgen tänker vi som sagt pyssla lite men ändå ta tillvara på vilan som vi behöver. Ska strax mysa mig i säng då jag känner att min kropp behöver få ligga ner på ett plant underlag å bara va. har fortfarande lite huvudvärk men den är betydligt bättre än förut. Men funderar om det kan va så att huvudvärken kan va utav blodtrycket eller om det kommer ifrån nacken. Sjukgymnasten sa idag att jag fick inte träna för fullt å sen skickade han upp mig efter 35 min å sa att jag inte fick bada längre då jag inte fick köra slut på mig själv. Nej nu säger jag god natt puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0