reporter å tidning.

oj vilken förmiddag. Själv vaknade jag utav kraftig huvudvärk, överbröstrygg värk, nacke å armvärk. men i med lite tabletter så är vi på g. T skulle ju upp å i väg till skolan. kallt va/är det ute så idag åkte den varma härliga overallen på T. Trodde att det skulle bli mer liv för att hon va tvungen att ha den på sig men nej då den bara flög på och även dom fodrade gummistövlarna. Å sen iväg till skolan på ett jätte bra humör. När jag kom hem upptäckte jag att jag inte alls skulle till psykologen klockan nio utan först vid elva. Så då gick jag å la mig på soffan och ställde klockan å sen somnade jag. fast jag vaknade innan klockan så då vart det en dusch. Skulle även ringa några samtal. Ett gick bra men ett va det slut på telefontider idag så det får vi ta en annan dag. När jag höll på att klä mig så ringde en reporter ifrån celiakiförbundet och vill träffa både T å mig idag helst även någon fotograf skulle vilja göra det någon dag. Så ska om en stund ska jag åka å hämta T så att vi får det överstökat. Allt kommer att handla om hur T har det med sin mat å mellis i skolan. Det har varit väldigt dåligt enligt mig men har blivit lite bättre efter det stora feta intyget jag fick efter hon va så dålig i sommras. Men det tåls att ta upp som att fritids får köpa hennes yoghurt för kocken inte vill för det är så dyrt å jag vet att någar i personalen på fritids tycker att det är så dyrt bara för att dom säger att T inte är där så ofta. Men jag säger att alla har rätt till samma mat för det finns fullt utav liknande saker man kan ge en person som är allergisk. Så det är inte en ursäkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0