renovering å besvikelse....

Idag har vi (läs J-E) börjat att renovera i vårat sovrum. Ack va skoj det är men fy vad ledsen jag är att jag inte kan va med att hjälpa till. Det bara skriker i min kropp att jag vill vill VIIIIILL va med å göra saker där inne. Jag vill göra det tillsammans med J-E för jag vill att det ska bli vårat tillsammans. Men jag tror att det blir bra ändå. JAg ska försöka mig på i veckan att kanske börja måla listerna i sovrummet för det kanske jag kan göra. testa kan jag väl göra i ella fall ´å sen får vi se. Men då måste jag hoppas på att mitt bakslag/skov ska va över snart. Kroppen skriker ´å det gör fruktansvärt ont kan jag säga dem ömmer å drar å krampar å domnar. JAg är så besviken på min kropp. jag hoppas hoppas att det är snart är över. Jag å osteopaten pratade om bakslag förra gången jag va där å ja vi skulle kanske aldrig ha nämnt det för att det är fruktansvärt. Men jag hoppas att hon kanske kan hjälpa mig på måndag å få min kropp tillbaka igen. För denna som är idag känner jag då inte igen. Idag klarade jag inte av ens av att få i kuddarna i örngotten. fy säger jag bara. men men så är det. ibland upp å ibland ner. Jag hoppas att jag kan träna tre dagar nästa vecka. Får se vad Gunnar säger på måndag. Men som det är idag så är jag tveksam till start då med. fy å usch å blä jag vill bli bra. T har varit å lekt med kompis idag å det tyckte hon va jätte skoj. Drog lite på läggningen ikväll då vi fastnade framför en barnfilm på en disney kanal. Men nu ligger hon sedan 40min. så jag hoppas att det inte stör våran vardag imorgon. För imorgon kommer fotografen. sen får vi se vad som händer. inget riktigt planerat men än det. Vi har även idag bytt lite ramar på våra fotografier dock visste vi redan från början att dom inte skulle räcka men vi ville inte köpa för många i fall det inte vart bra. Men nu ser vi att det kommer att bli bra så nästa gång vi är på ikea så blir det att köpa fler. snart ska jag ta min sargade kropp å lägga mig i mina renbäddade lakan. ska bli så mysigt. det är så skönt att lägga sig i rena lakan. Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0