pulkabacken

Idag har vi tagit det lugnt på förmiddagen. Satt i lite papper i pärmar osv. Skönt för kroppen å bara va. Efter maten bestämde jag dock att vi va tvugna att ta oss ut i detta underbara väder det har varit idag.Så T fick bestämma, stranden, pulkabacken eller bara va ute här hemma. hon valdde att åka till pulkabacken. Så vi gjorde varmchoklad å packade en picknick väska. Klädde oss i varma kläder å sen begav vi oss iväg. Hämtade bara upp Sluggo som att mamma skulle iväg å tävla med dom andra tre hundarna å bror hann inte komma hem innan hon skulle åka. Det vart en timme ungefär i backen den va snötäckt men ändå inte jätte mycket snö. Å det va inte alls så mycket folk det kom å gick ett par styckna annars va det mest vi å tre killar som åkte. Men det va skönt att komma ut en stund å få friskluft i detta underbara väder det har varit idag. Nu ikväll blir det nog inte mycket gjort. min kropp mår inte så bra just nu. Så jag klarar inte ens av att brodera längre så länge utan bara korta små stunder. Hoppas att det blir bra snart för tycker att detta är väldigt segt. Men Gunnar skulle testa med TEN:s på tisdag å sedan har jag en teletid på onsdag till läkaren så nu hoppas jag att dom kanske kan få bukt med detta. Strax dags att fixa kvällsmat då T börjar tjata om att hon är hungrig. Ska bra samla lite kraft också. Å på tisdag ska kanske mamma tapetsera om i sovrummet om inget annat inträffar. Så nu hoppas jag att det går bra å att vi får detta gjort så att vi kan fixa i ordning det så att vi kan få ordning i tvrummet tills T:s födelsedag dock får vi tapetseringen där en annan dag då det är mycket underarbete å det lär inte hinnas med innan hon fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0