psykolog

oj vilket möte med psykologen idag. hon är ju bara inte från denna planet. Hon sårar mig mycket mer än vad hon hjälper mig. Denna gång va det att om jag inte hade funderat på att lämna mitt barn till fosterhem. Hm va vad sa du? ja hon frågade alltså mig om jag inte hade tänkt/funderat att lämna iväg mitt barn. Hon förklarade även för mig om att lagen säger att alla barn har rätt till BÅDA sina föräldrar. Men jag försökte förklara att jag vet mycket väl om att det finns en lag men när ett barn blir sviken gång på gång på gång. Då har man som vuxen ett ansvar att göra det bästa för barnets mående å det är just vad jag gör. Jag har bett om hjälp för att få det bästa som min dotter har rätt till. Jag blir så trött för att just detta har vi pratat om förrut å jag vet att vi inte har samma åsikt om detta. Men det där om fosterhemmet vart jag helt chockad över att hon ens nämnde. JA visst jag å T kan ha våra svåra stundet men jag skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG lämna iväg mitt barn. Hur skulle hon då må å vem skulle hon då kunna lita på. Om jag som just nu är hennes trygghet skulle lämna henne. Nej fy vill inte ens tänka tanken om detta. Nej måste ta tag i detta. Denna psykolog tär på mig så fruktansvärt. Nej fy fy det vill jag inte. Ska ta detta med fia-lotta på onsdag när jag har teletid till henne. NEj nu ska jag lämna detta efter mig å bara ta det där på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Satu- med 4 barn under 2 år

BYT psykolog!!! :-[

Nu vet jag inte ditt bakgrund, men att man ens kan fråga en mamma sånt??!

2012-02-24 @ 20:33:56
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0