ont....

Idag har det åter igen varit en rätt tuff dag för mig. Vaknade åter igen med huvudvärk å ont i kroppen men det är bara upp å ta en tablett å sedan fortsätta dagen som inget hade hänt. Idag kunde dock både T å jag snosa en liten stund på alarmet då jag skulle köra henne till skolan. Efter en halvtimme å lite till tryckande på upprepa knappen så kom vi äntligen upp till frukosten. Packa T:s gympa påse skulle också göras för jag glömde påminna fröken om den igår. Själv skulle jag klä mig å packa ner en massa pärmar som jag skulle lämna iväg til LRF. Kläderna kunde dock va ett par mjukis som det fick bli idag som att jag skulle iväg å träna vid Gunnar. Ja väl där fick jag å Gunnar en trevlig pratstund i säkert 20min. Alltid lika trevligt att prata med honom vi kommer ibland på så bra saker å vi kan ventilera en massa. skönt skönt. Dock så stoppade han all armträning idag. suck... men men det är kanske lika bra som han misstänker att allla dessa förkylningar har satt igång något i min kropp igen. så nu blir det alvedon å paraflex på max i någon vecka för att lugna ner kroppen. Men på fredag ska jag bada å då hoppas jag att kroppen är bättre. Nästa vecka kör vi två pass i salen å ett på badet så nu ska det tränas för fullt. hoppas verkligen att kroppen kommer hålla till detta. men Gunnar lovade inte att det kom att göra det som den är rätt öm nu. men men med lite alvdeon å klagande så brukar det gå. T hade med sig "kusin" E hem ifrån skolan idag. Dom kom hem å käkade mellis å rullade chokladbollar som jag hade gjort smet till innan deras hemkomst. Själv hade jag bakat även brysselkex till t:s kalas. Dom vart nog godkända. Det vart rosa/röd sockerrand runt dem. T å E lekte så att man inte hörde något ifrån dem på nästan hela tiden innan mor/gudmor kom för att hämta. Lilla V som va med fick med sig en hel stor kasse med trosor, strumpor, å lite kläder. Kläder som T inte kan ha längre å som har legat ute på nätet å ingen nappat på. Så nu fick dom skänkas istället. bättre det än att dom bara ligger å skrotar i någon kasse i vårat hem. Ikväll har vi även gjort läxa med T å vad bra det gick ikväll. Vi har gjort denna läxa två gånger och hon hade alla rätt båda gångerna. Nu vill hon dock göra den en gång till innan läggdags så snart blir det att sätta fart med den. J-E han försöker sätta upp takfläkten i tvrummet. dock får han göra det helt själv då min kropp inte alls tål att arbeta med armarna ovanför huvudet. men det blir nog bra det med. Funderar om jag ska ta å försöka hitta lite grundfärg imorgon när jag är i stan så att jag kan börja grunda listorna i sovrummet så att vi snart kan börja tapetsera där. Vill ha det klart snart!!! men mamma måste bli frisk ifrån sin förkylning. hoppas även att bror inte behöver henen för mycket utan att jag kan få hjälp att sätta upp tapeten. nästa vecka är det återträff i skåne men jaghar bestämt mig för att inte åka. känner att det inte är lönt att ta sig ner dit för 3½ timme. lite tråkigt är det dock hade velat träffa alla men tyvärr så finns inte orken hos mig just nu för att sitta på ett flyg i flera timmar. hoppas att få se dom närmaste man lärt känna i april i stället. för då gäller det att suga åt sig en massa energi å information. nej ska strax ta tag i T:s tio ord i veckan så att jag snart kan lägga henne till sängs. bara att hoppas att hon somnar. dock har hon lurat oss bra tidigare kvällar vi tror att hon sover å sedan kommer hon upp smygandes strax innan vi går i säng. suck ja ja bara hoppas att hon någon gång förstår att det är bästa att sova när man kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0