mjölkchokladkaka

Idag kom jag ihåg det. Jag kom ihåg att åka införbi hälsokostbutiken vid ICA Atterdags för att kolla om dom hade mjölkchokladkaka till T å ja dom hade faktiskt det så det vart ett inköp på 1 chokladkaka. Efter att jag hämtat T på fritids så fick hon faktiskt testa en chokladbit. Ja hon fick faktiskt det Å NEJ kanske många tänker hon får testa mjölkchoklad men ni kan va lugna denna mjölkchoklad kan hon testa. Den är gjord utav rismjölk dock i mjölklokaler så det kan finnas spår utav vanlig mjölk men vi kör på denna. Det första T säger när hon smakar denna choklad är: mamma den är så krämig och mjuk. Den är faktiskt god! Vilken bra präst vi har som talar om att det finns annan choklad än den mörka och mindre goda. Nu kan faktiskt T äta "vanlig" mjölkchoklad som vilken person som helst. Å inte bara den mörka mörka chokladen som många andra barn ratar men T har faktiskt inte haft något annat val än att äta den. Dock har det inte blivit så många bitar varje gång men vill man ha choklad så får man ta det som finns. Men nu finns det ju faktsiskt en som HON kan ÄTA. Å jag kan säga den smakar helt okej faktiskt för även jag va tvungen att testa denna. Å ja den får godkänt utav mig med faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0