måndag måndag å vilken måndag.

Ja idag är det måndag å en ny vecka i vårat liv. Segt å huvudvärk som vanligt. Det börjar bli min vardag just nu. Väcka T å sedan fixa frulle. Ja T äter fortfarande frulle innan skolan nu. Tror att det är en dag som jag har gått bet med det där att få i frukost. Det känns skönt att det fungerar just nu. Jag köper gärna vitlöksbröd till henne bara hon äter. Sen vart det full fart till skolan eller full fart å full fart. iväg till skolan i ella fall det va ju slask å halt på mellan vägen. Pratade med fritidsfröken ett riktigt bra samtal tyckte jag inget agg inget tjafs utan vi hade ett bra samtal rakt av bara å diskuterade bara hur det fungerade å lite annat om T:s p. Så jag råkade visst komma lite sent till sjukgymnasten men det gjorde inget fick hela lokalen för mig själv :) Å oj vad jag va taggad. Lite prat med Gunnar å han ställde in min armträning men resten kunde jag träna sa han. Så jag in å körde gärnet eller cyklingen gick super faktiskt cyklade i 10 min. Tog benpressen 50kg men sen kom det som en blixt ifrån klar himmel. Yrsel å kallsvettningar när jag skulle köra steppgrejen. Det gick bara inte jag va helt slut efter 12 steg så jag gav upp innan jag dåsade av helt. Besviken å helt utslagen fick jag sätta mig å ta igen mig innan jag gjorde något annat. Nya tag på onsdag. Beställde en teletid till VC fick en men min läkare är frånvarande hela denna vecka så jag fick en telefontid till henne på onsdag nästa vecka får se hur jag mår då men nu kör jag för fullt med mina tabletter. Jag for till stan för jag trodde att jag skulle va inne till halv två å tänkte då kan jag ju gå på stan å titta. men kyss mi röven liksom det va ju halv tre. Å jag va inne strax efter tio. jo men visst liksom. Men men jag tog min kära bil å styrde nosen emot kupan. Tog en repa å tittade men hittade inget. Istället tog jag en kopp te å en smörgås å satte mig å fikade å broderade istället. Tog även fram hörlurarna å lyssnade på radion i mobilen. Så där satt jag jätte jätte länge å skönt va det faktiskt sitta där med min mugg te, brodering å radion i öronen. Satt där faktiskt till kvart i tolv. DÅ begav jag mig in till stan för att dejta min älskling under hans lunch. En lunch på max vart det idag. bra? nej inte för min kropp men mitt nya liv börjar imorgon efter en dejt med dietisten. Efter att vi träffats gick jag en snabbis på stan men tröttnade tog mig ut på nytt å bytt för att titta men fanns då inget jag va intresserad utav. Tog en sväng även införbi rusta. Å oj vad det höll på att sluta illa. När jag satt kvar i bilen för att lyssna klart på radion så smäller en GUBBJ^^VEL upp dörren i min dörr. När han hade stängt in sin fru i bilen så gick jag ut å tittade då det hördes in i min bil liksom då kom han å pratade om att han minsan inte sett till att det vart något märke på min bil osv. Sen tog han sin fot å pekade på med den på min bil grrr gubbe... å visst det vart inget märke men va f.n han får parkera rakt så hade tanten kommit in utan problem eller ansök om handikapparkering så man får bättre plats. Men men sen fick rusta sitt besök hittade en massa som jag ville ha å någon stans där så FÖRSVINNER min MOBIL ååååå min kära mobil går tillbaka där jag varit men hittar den inte. AHHHH betalar går ut i bilen river runt där å ingen mobil stressen börjar stiga mig upp över öronen. VART är mobilen????? går in igen frågar om dom har fått in en mobil men NEJ ingen mobil. Går då in i affären igen å går precis där jag har varit. Å JAAAAA tillslut hittar jag min kära mobil den ligger gömd under några kartonger som jag har sett på å ingen annan verkar ha sett den. skönt skönt. Åkte til osteopaten men va lite tidig men vad gjorde det. Tog en välbehövlig vila. In till osteopaten å fick mig en behandling å aj aj aj vad vissa ställen gjorde ont. Hon tyckte även om det va en massa "gröt" så hade det faktiskt hänt lite ändå. Så nu är jag behandlad å lite fattigare. HEm hem hem skrek min kropp. Hemma ikväll har jag bara tagit det soft. J-E har värmt maten å jag laddat diskmaskinen å strax ska jag stänga ner å gå å göra mina kvällsbestyr. Imorgon är det en ny dag med nya utmaningar. Dietisten ska besökas å jag måste måste måste komma upp tidigt då thuva ska med bussen så vi måste gå hemifrån vid halv åtta. så nu säger jag god natt å ska gå å krypa ner i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0