kväll!

Nu är det en vecka vi satt i våran lilla kupé på båten efter att ha varit i dalarna å haft jullov. En hel vecka har snart gått oj vad tiden går fort. En vecka full med aktiviteter har det varit för min del inte en enda dag ledig har man varit utan det har farts dit eller hit. men idag har vi då inte lämnat våran borg. Å det har varit väldigt skönt. T ligger i sängen sedan lite mer än en timme sedan. Som sagt vi försöker köra samma lägg tider nu på både helger som vardagar fram till sportlovet sedan får vi se hur vi gör. Tycker att det funkar bra än så länge. Jag har inte sagt att hon ska sova men hon ska ligga i sängen och får inte läsa efter klockan åtta men hon får som sagt ligga vaken å fundera och tänka. Förrut så lyssnade hon alltid på en cdskiva eller lite musik men det vill hon inte nu längre. Jag kom precis på att jag glömde kolla om hon hade sin mobil på rummet ikväll. den har legat på mitt nattduksbord sedan vi kom hem nästan men idag när vi städade så hittade hon den. men ska försöka ta bort den igen men måste ju göra det när hon inte ser. så sover hon inte nu när jag ska gå i säng så får jag ta det på måndag eller något när hon är i skolan. Imorgon ska J-E hämta en byrå i stan får se om jag följer med. allt hänger på om T ska leka med kompis eller inte. om hon inte ska göra det så blir det nog så att hon får åka till mamma den stunden för vi måste fälla baksätet i bilen för att få in byrån. Men den kommer nog passa perfekt när vi får hem den. om inte annat så får vi bättre plats i skåpen å kan möblera om där. Men det får vi ta imorgon. Nej strax dags att stänga ner allt å bara fixa alla kvällsbetsyr å sedan i säng för även jag börjar bli trött. det tar på krafterna att städa. nej nu säger jag god natt å sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0