inte min dag idag

Ja idag va det åter till vardagen med buller å bång. T skulle väckas tidigt å vi skulle ha i oss frukost å allt innan det va dags att fara. Men glömde alla mina papper som jag skulle behövt ha med mig på mötet hos facket men men vi får väl prata utan dem. Sen glömde jag även mitt,kontokort hemma. Suck ja får väl va glad att jag kom ihåg,mig själv. Tror att det är mycket som snurrar i huvudet. Men borde lämna allt bara för det är inget jag kan styra. Så jag borde lägga mindre energi på det men det är svårt men ska försöka. Har även pratat med t:s lärare och nu känns det som att vi drar åt samma håll. Bara hoppas att dom andra som ska va med i våran planering att även dom drar åt samma håll som oss. Men jag tror att det kommer bli bra för oss alla tillslut. Men frågan är bara hur man ska komma fram rätt slut. Men det löser sig nog. Bara att vi som är närmast har samma mål å pratar med varandra. Läraren har redan börjat i tanken så då är det bara för oss andra att hänga på. Sitter just nu på kupan i stan efter att ha tränat lite lätt vid sjukgymnasten. Måste eller vill komma igång att träna hårt att få ur sig all ilska frustration å tankar. Men kroppen tål det inte ännu men i framtiden så jäklar va jag ska träna. Snart dags att dra mig bort till öster å träffa j-e en liten stund å få lite fickpengar som att jag endast har körkortet med idag. Sen är dags för sista vardagskunskapen för mig innan,mötet med facket. Sen blir det hem hem hem så underbart. Längtar efter sängen idag känner mig trött. Men bit ihop å kom igen. Får se om t har läxa med sig hem eller inte. Nej ha det bra puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0