hem ljuva hem

Hem ljuva hem. Nu är vi på vår kära ö igen! :) vi har nu gått från att ha minus grader i över en vecka till att ha 2 plus grader å regn. Men vad gör det. T har testat sina vinterkläder å dom är ännu förstora men fungerar bra så hon lär kunna ha dom nästa vinter också förhoppningsvis. Nu blir det hem plocka in matvarorna i kylen och spraya nässpray i näsan på både mig å T sedan på huvudet i säng det är ju en dag imorgon med. Sitter å funderar på om jag imorgon ska ta å öka astmamedicinen för att se om "elefanten" på mitt bröst reser på sig å försvinner. Imorgon blir det även att plocka ur bilen å tvätta då det blir lite tvätt när man är iväg. Vågar inte testa andra tvättmedel eller sköljmedel då min hud just nu är hyperaktiv å minsta lilla så reagerar den. Men detta beror nog på att osteopaten håller på att fixa min kropp till det bättre å då behöver den lära om. Så då blir det att den får koppla bort vissa saker å nu verkar det va huden som får sköta sig själv å det gör den genom att va hyperaktiv. Puss å kram från oss i bilen till er alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0