fredag

Idag har jag varit på MVC å pratat lite tog blodtryck osv. Dock va blodtrycket lite högt under trycket va på 90 så hon tyckte att jag ska ta om det nästa gång jag va vid läkaren. Efter MVC åkte jag ut till mommo där ringde även FK på min mobil suck är så trött på dom nu jag får inte min skada klassad som arbetsskada då jag inta har ett läkarintyg som säger att jag blir hemma minst ett år även om jag har varit hemma i snart två år. ja ja jag skiter i dem å kör vidare som det är nu. Mommo å jag åt stektfläsk med löksås å potatis gott gott. Sen va det raka vägen till badet för lite sjukgymnastik fick då inte köra med armarna idag då min kropp inte är i fas. Men jag körde på lite ändå. hade velat köra hårdare å mer men som sagt min kropp är inte som den ska just nu. Kom hem där ifrån å satte mig soffan för att vila å brodera lite men då kom en sprängande huvudvärk. hoppas att den försvinner snart känner även en stelhet i nacken börjar komma. jag vill bara inte få något mer eller större bakslag nu. T å J-E kom hem och nu har dom precis satt en bulldeg. Det ska bli semlor utav denna deg. gott gott. men jag bör undvika äta det. men men en eller två kan man ju smaka fastän jag vet att jag inte bör. Vågen går ju bara åt fel håll men det sa hon på MVC att jag har ju två eller tre mediciner där biverkningarna är att man går upp i vikt å fort. Fy å blä nej jag vill inte det längre men på tisdag är det dietisten som gäller. hoppas att jag kan få bra hjälp därifrån. för det behöver jag. jag behöver få hjälp med att ta bort all överflödig vikt som jag har. å vad jag vill träna träna träna. har nog aldrig varit så träningssugen som jag är nu. vill bara att min kropp ska bli bra så att jag kommer igång. när allt lugnat ner sig så ska jag börja gå ut å gå igen bara hoppas att fötterna tål det att dom inte ger mig en massa skavsår. nej vila en stund tror jag för kroppen säger ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0