fika fika fika!

Halloj snart är det fredag! Idag har det varit en dag som har gått i fikandes tecken. Jag började med att äta frukost med T hon vill ha sitt vitlöksbröd till frukost å själv åt jag gröt + ett vitlöksbröd. Vi pysslade lite hemma men sen fick T brottom till skolan vet inte varför men tio i åtta så klädde hon på sig overallen å ville åka. Själv va jag inte riktigt klar men fick lägga i en högre växel för att bli klar. men iväg kom vi å det rätt fort. Iväg med T till skolan sedan började jag min resa till staden. Egentligen jätte mycket förtidigt men jag orkade inte stressa med att få iväg T till bussen osv. så därför åkte jag till stan mycket tidigare. Men jag tog mitt brodderi och tog in på ett fik. Jag å mitt brodderi dejtade över en kopp te å en liten macka. (men ack va dyrt för en midre god macka men endast ost på ingen grönsak ett stort - till det) sen va det BUP för att samtala å oj vad tiden sprang iväg. Två timmar va jag nästan där. oj oj oj vad vi avverkade mycket under den tiden. Men jag tror att det kommer bli bra och jag har varit öppen och ärlig. Så nästa vecka är det möte två. Å även detta möte som ska va då hoppas jag går lika bra som detta. Även nästa vecka är fylld varje dag med minst en aktivitet om dagen. Oj oj oj ja det rullar på med en massa aktiviteter hela tiden så jag hinner knappt ta igen mig. Imorgon är det MVC klockan nio å badet klockan 12. J-E ska jobba extra på ica å T ska i skolan å sedan på fritids så hämtar J-E henne när han har slutat. SJälv ska jag till mommo å så att hon får se på mitt brodderi. Tyvärr så är det lite fel på det men det är inte jag som gjort felen utan den jag köpte detta utav. hon hade nämligen börjat men inte avslutat. men men det är mitt första så det gör inget det blir nog bra ändå till slut tror jag. men åter till dagen. Ja efter BUP så lunchade jag å min stora älskling J-E på stan. Vi drog en repa införbi lekstugan också för att kolla om det fanns någon barbiehäst men icke sa nicke det fanns ingen där. Så antingen letar jag vidare eller så skiter jag i det å T får något annat i paket istället. Dock verkar det va det enda som står på listan just nu å det är inte en häst utan 2-3styckna som står. Efter lunchen så tog jag in på fiket waynes (stavning?) med ensamståendeföräldrar på gotland. Idag vart vi fyra styckna på en liten tjej. Vi fikade pratade lite skit sen försvann två å vi vart två kvar.Höll på att bli sittandes hela eftermiddagen men det kunde ju faktiskt ingen utav oss för vi hade ju annat för oss som vi skulle hinna med också. Jag skulle handla å lämna all återvinning jag hade i bilen. Å ja jag glömde bort återvinningen men det gick tillslut att komma ihåg det. Allt vart kastat på rätta stället hoppas jag å panten vart pantad. Hämtade även ut min test utav färdigaefterrätt i kylen utav ekströms. Så i helgen måste vi testa den sorten som jag valde så att vi kan sätta betyg å omdömme på den sedan. Strax ska jag gå i säng som jag är rätt trött men jag har ju broderat rätt mycket ikväll. för fy vad skoj det är att göra det. kan nästan inte sluta göra det men kroppen måste vila å jag ska upp imorgon så jag måste göra mina kvällsbestyr osv. snart för ögonen går i samma kors som stygnen gör på mitt brodderi. Hoppas att vädret är bättre imorgon så att man blir lite piggare för det vädret som va i eftermiddag är då inte roligt slask slask slask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0