ensam hemma

T å jag har varit vid mamma å ätit mat å fika idag. Mamma å jag va även ute i friska luften en stund. Men vilken skillnad på väder. Igår sol å minus när vi vaknade idag regn å plus grader. Men så är livet på ön. T vart kvar hos sin,mommo för att sova. Så nu är jag helt själv hemma. Ska ta å hänga en tvätt å kasta in handdukarna så att dom får gå i varmt vatten. Sen blir det att vrida på musiken å plocka lite till. Jag gör inte mer än vad min kropp tål. Så detta med att dela upp uppgifterna är bäst just nu för min kropp. Har ont i örat just nu å även lite i lungorna får se vad det brakar vägen. Vill helst slippa söka för detta imorgon men måste tänka på min astma så att jag slipper söka akut sen. Nej full fart fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0