dietisten

God morgon Världen! En ny dag! Har lämnat T vid bussen. Rätt skönt väder ute faktiskt ligger strax under nollan men ack va halt det va kan jag säga. Men det va skönt med lite friskluft. Dock gjorde det inte huvudvärken bättre men det får gå. Har en liten stund som är lugn nu innan jag måste springa i duschen för att sedan ge sig ut på vägen å till dietisten. J-E är på jobbet till fyra tiden. Å T kommer hem direkt efter skolan idag så vi får se vad vi hittar på i eftermiddag jag vet att hon kommer att ha läxa så vi får väl försöka göra den. Hon vill också baka biskvier så vi får se om vi gör det. Allt hänger på hur min ork är när det väl är dags. Som min kropp strejkar så har jag inte så mycket ork just nu. Men men bara att kämpa på. nej vila lite innan det är dags att gå för fullt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0