barnfri söndagkväll + måndag

Igår va T å jag till min mamma som sagt men det vart bara jag som åkte hem där ifrån. T ville stanna kvar å sova över. Å så vart det. Väl hemma så spelade jag hög musik på datorn å städade hela vårat kök utom golven för det är inte mitt jobb än så länge. Det vart jätte fint. bara gardiner stjärnorna å julstjärnorna som är kvar i köket utav det juliga. men även dom ska bytas. men det får jag göra när gardinerna är klara å jag har hittat nya blommor å lampskärmar. J-E kom hem å vi åt mat. Men sedan fick jag springa över till grannen å fixa lite papper osv. å det tog rätt långtid så när jag väl kom hem så fick det bli sängen. Vi såg då klart änglargård dvd nr 2. så nu har vi bara trean kvar så vi får väl se när vi ska se den. Sen tack å god natt! Idag måndag så har jag ringt till VC för att få en tid då lungorna gör ont lika så halsen å örat. Bäst att få det kollat så att jag inte åker på någon lunginflammation pga astman men det är säkert något virus. MEn blir så trött har nu varit förkyld en till två veckor varje månad. så drygt att inte kunna andas med näsan. ´fick en tid om en timme. Men även FK ringde och väckte mig. men hon skulle återkomma å jag sa ring strax efter nio men har fortfarande inte hört något mer. så undra vad som hände henne när hon va tvungen att lägga på. Nej har inte tid att skriva mer men har egentligen rätt mycket att skriva om men måste ringa ett JÄTTE viktigt samtal. hoppas att det samtalet går bra bara. det handlar om så viktigta saker. nej puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0