badet

oj vilken dag. Hemsebadet hade idag simkunighetens dag. Oj oj oj vi packade en matsäck å åkte iväg med att det kommer att va hur fullt som helst på badet. men oj oj oj va fel vi hade. Det va vi lite folk hela tiden men familjerna byttes av. T tog hela 3½ märke. Hon kunde inte ta det sista helt då det inte fanns isdubbar å isgrejen att göra momenten på så därför får vi spara det till vi får chansen till att göra det. Idag simmade T det stora simprovet. 200meter utan att stanna simmade hon. å då skulle 50va på rygg å resten på bröst. När hon hade klarat provet så fick hon pris å diplom så hon va måttligt stolt sedan köpte jag även märkerna å oj va stollt hon va över det. Skulle även köpa ett till märke men det hade dom inte hemma så det får vi köpa sen när dom har fått hem det. T ville inte åka hem ifrån badet hon hade så skoj med två kompisar S å V två systrar. Dom livräddade varandra å gjorde en massa skoj. Efter badet så åkte vi till mommo för T skulle ha hjälp med sin stickning men hon va så trött så hon ville se på film. Tror faktiskt att hon somnade till en stund precis innan maten va klar. Vi fick fläskfilégryta å oj vad gott det va. Sen va det affären å tillslut hem å packa upp osv. I kväll har även T:s pappa ringt alltså det tog x-antal dagar för honom att ringa. suck. å sen förstår jag inte varför han frågar T när det är sportlov när han precis innan pratade med mig. Han måste liksom fråga mig när det passar att komma han kan inte bestämma något med T då hon kanske inte vet vad vi har planerat å inte. ;Men men vi får väl se. Han har ju lovet att komma när hon fyller år så vi får väl se. Hemma ikväll har hon lekt med dom två fåtöljerna som J-E köpte igår. Hon använder dessa som frisörstolar å oj vad hon leker med dessa. kul att se att hon kan en sådan fantasi. Oj vad trött jag är fastän klockan bara är tjugo i nio så går ögonen i kors. J-E sitter i sängen å ser på datorn på spåret i repris då han va iväg igår. själv sitter jag i tvsoffan å har tv 4 på men jag tittar inte så mycket utan sufar på datorn i väntan på att jag orkar göra mig i ordning för sängen. imorgon har vi inget bestämt ännu vad vi ska göra. Vi har hela sovrummet i tvrummet känns det som så det ser ju ut där efter men så är det ju när man ska göra om. Dock är alla lister nu målade två gånger å kanterna på bården å skarverna på tapeten nere så nu är det bara mammas tid vi väntar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0