avslag å bio

Så nu äntligen har jag tid att blogga dock blir det ifrån mobilen då jag inte orkar knäppa på datorn. Men som sagt det har varit några fulla dagar med en massa i almanackan men humöret å mitt mående förutom kroppens fortsatta bakslag så är det bra igen. Igår va t å jag på bup å det gick bra blir att träffas en gång i veckan ett tag så att t får prata i lugn å ro. Men det går som sagt bra. I onsdags ringde hon till sin pappa men han svarade inte han har hellre inte ringt upp ännu detta va ifrån min mobil. Tänk liksom om det hade hänt något med t som jag ville berätta men nej då. Svin. Orkar inte ödsla mer på det. Så nu slut. Idag fick vi avslag på våran ansökan till kommunal så det blir ingen äldreomsorgs mässa för oss denna gång. Som jag inte vet hur min framtid ser ut så orkar jag inte lägga mer energi på det heller. Men ikväll har jag haft en trevlig kväll med en tjej ifrån ensamstående föräldrar. Vi har varit på bio å det va riktigt trevligt. Vart kvar ute vid bilarna på g hem å prata så låren känns som is å mina fötter som i vanliga fall är kalla är det lite mer ikväll. Men det va de värt. Något vi måste göra om. J-E är på personalfest så t fick va hos sin mommo och moffa å moster ikväll. Imorgon funderar jag på att åka till badet med t då det är simkunnighets dagen full aktivitet med livräddning, ambulans å brandkåren å alla badar gratis så det lär säkert va mycket folk men som t tycker det är skoj med livräddning å jag vill att hon ska kunna det så är det bra att passa på när tillfälle ges. Nej nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0