Utkast: Aug. 08, 2012

Vilken dotter jag har. När J-e inte är hemma så kommer hon inte in och väcker mig utan går och leker istället med sig själv i tvrummet. Så även idag så klockan hann bli rätt mycket innan jag kom upp. Men frukost i magen, lite städ, tvätt har vi också hunnit med att baka mjölkfria drömmar. Snart ska vi göra en falsk saffranspannkaka också. Gillar inte att jag fuskar men har man en kropp som inte är hundra så får man göra det. Vi ska ju ha fikagäster ifrån dalarna i eftermiddag så vi behöver ju ha något att bjuda på. Snart är tvätten klar och j-e slutar jobbet. Märkte igår att min kropp har sagt från sig eller huden den är helt off. En massa pigment förändringar har jag fått på både rygg och armar men även lite på bröstet. Ja ja sådant är livet. Är nöjd att jag klarade mig fram till nu. Nej vila en stund innan tvätten kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0