soliga onsdag!!!

halloj! härliga soliga onsdag! en onsdag med en sol som lyser ifrån en klarblå himmel och inte en gnutta blåst. helt underbart. Jag har redan idag gått min promenad, gjort 2 formar lasagne + att jag har 1 form med mjölkfri paj i ugnen. hade tyvärr inte mer smör/margarin hemma så det kunde bara bli en form just nu. men ska ju iväg till badet när den i ugnen är klar så jag får ju handla mer margarin när jag åker hem. Lite synd om dom andra två för jag kan säga att det vart mycket broccoli ii pajen och morötter i lasagnen men jag hoppas att dom gillar det ändå. det går ju att plocka ur. Tänkte nämligen att det skulle va bra att ta med sig dessa formar nu när vi ska iväg så att vi kan lägga dessa i frysen när vi kommer fram så att vi bara har att ta fram någon dag när vi har varit ute å fart och inte orkar laga någon större mat. tänkte även att vi kan äta det på båten då det inte är säkert att det finns något till T som jag ej har beställt någon mat till henne. Annars så har jag redan varit ute på min dagliaga promenad men understället åkte på även idag kan jag säga. minus 6 grader när T och jag traskade iväg till bussen. En tjej på rätt bra humör idag. HOn ska ju leka med kompis och sedan är det öppethus på skolan ikväll så det blir en sväng dit också. Så full fart det ska ju hinnas med att packa också. T åker ju till skolan imorgon och sedan kommer hon ju inte hem förrän efter lovet. Så det är lite som ska fixas när vi kommer hem ikväll. I går rensade jag hennes garderob kan säga att dagis blir nog rätt glada. skänker en hel kasse + lite en massa tidningar vid sidan om. skönt att bli av med det. T sa faktiskt inte så mycket om det utan tycker att det va skönt att få mer plats. ska även fortsätta rensa dock inte idag då det räcker med altl annat jag gör för min kropp idag. måste ju vila den så att den pallar att åka mycket bil imorgon. Vill göra mycket mera men kroppen pallar inte. skickade i ella fall in pappret med min underskrift till fk i tisdags så vi får se vad som sker. men det blir ju utredning när jag kommer hem frågan är bara hur många dagar det blir. vill ju få det överstökat fort. nej nu får ugnen gärna skynda sig lite så att det blir klart så att jag kan komma iväg till badet och träna. tjing tjong i solens sken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0