påskdagen 2012

jaha då är en dag ytterliggare till ända. Idag har vi haft en dag i ett lugnt tempo. Vi började dagen med att sova länge och sedan inta en mysig å lång frukost i ett soligt kök. lill"kusinen" med sin far kom över på ett litet spontanbesök. Trevligt trevligt. Vi beslöt oss efter besöket att vi skulle nog ta en sväng bort till hjultorget i insjön. Titta lite där. Givetvis så fick den göre Ohlsson ett besök också. Vi käkade lite där innan vi for hem. Råkade nog somna på soffan när vi kom hem för jag va rätt trött och mina armar spelar mig fortfarande en massa sprätt. Dom värker, vätskar sig och fingrarna blir som prinskorvar. Fy va obehagligt det är. fy fy..sen va de där att gå på bio eller inte gå på bio. T har tvekat å velat fram och tillbaka hela tiden. Men tillslut vart det ett biobesök för oss. Vi såg filmen Spegel, Spegel filmen om Snövit. Den va mycket bra tyckte vi alla tre. Helt värt pengarna¨kan jag säga. Så denna rekommenderar vi verkligen, Kvällen skulle avslutas med pizza å hamburgare hade vi tänkt då vi ej orkade laga mat. dock när vi kom hem så va det fel på burgaren, å j-e:s pizza. Som dom har hemkörning så fick dom köra hem med ny pizza å hamburgare helt gratis. Å det gjorde dom ocks vilken service. Lite tid att hitta tog det dock för dom men tillslut så gick det super. Dock åt inte T så mycket utav sin hamburgare för hon hade tydligen ont i magen men men rätt ska va rätt tycker jag. Nu ligger T och sover å J-E och jag ligger i soffan framför brasan och ser på film på tv:n snart blir det sängen för oss. Imorgon blir det nog Borlänge och äventyrsbad om lillan mår bra. Det är hon som har valt så det är bara tuta och köra. Vi har nu 3 dagar kvar i leksand så ska man hinna med allt så gäller det att planera. men tycket att det har varit skönt att bara kunna va och ta det lugnt. T längtar till sommaren då hon ska tillbaka till dalarna dock är det fäboden som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0