april april....

Söndag söndag är det idag söndagen den 1 april.T har kommit hem till oss med en lampa, vattenflaska å en liten leksak som hon har inkaserat ifrån sitt umgänge. Förkylningen har varit bättre idag. troligtvis en liten allergireaktion blandat med lite snorighet. hoppas att febern och ännu mera snorighet håller sig borta då vi ska fara iväg till fastalandet senare i veckan. Annars så har vi varit i kyrkan idag och lyssnat på minisarna och kyrkis. Grillat korv lekt i prästgården. Det är inte alla präster som bjuder in i sitt hem och låter barna fara omkring som dom vill. Oj oj T kände sig hemma direkt och visade runt dom andra tjejerna som va med. full fart va det. Men gud va kallt det va det blåste snålt kan ajg säga. man kan ju tro att det är rena rama vintern ju. ja ja trevligt va det. T fick med sig en påse mjölkfria bullar hem. Å glad va hon över det. Ikväll har T å jag bara tagit det lugnt när J-E har varit och tränat. Imorgon är det skola igen och jag ska till BUP på möte. Tjoho.... nu kör vi med ny vecka. ska även skicka iväg ett papper till fk så att dom får min fina underskrift som dom tydligen behöver för att utreda mig. T ska även testa att sova i sitt rum igen efter att ha legat på golvet i vårat rum ett antal veckor nu. Men madrasserna ligger kvar så får vi se hur det känns för henne. Vill hon komma tillbaka så får hon givetvis göra det. Strax ska jag gå i säng då jag har sovit skit kasst då min kropp inte alls är i lag. Fingrarna svullnar upp, sticker å domnar i armarna å det värker som jag inte vet vad. men men bara att bita ihop gör det någon dag till sedan får jag kanske göra något. skulle vilja testa vätskedrivande för att se om det är vätska jag samlar på mig att det är därför det svullnar upp så mycket. ja ja vi får se hur det går med allt. nu är det som sagt strax sängen. plocka ut ifrån tvrummet å sedan fixa det sista inför morgondagen också. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0